Sanat piyasası içinde giderek büyüyen çevrimiçi sanat ticaretine yönelik galeri ve koleksiyoncuların tutumlarına ilişkin Hiscox ve ArtTactic işbirliğiyle bir rapor yayınlandı.
Felaket Üniversitesi yazı dizisinin ikinci kısmı yayında. Christopher Yggdre'nin "Sanat Tarihi ve Felaketin Perspektifi" adlı makalesinin yer aldığı bu kısımda ... devamı...
"NFT sanatının da, bir sanat olarak tüm radikalliğine rağmen aslında endüstri sürekliliği yaratmaktan öteye gidemeyeceğini; çünkü yola demokratiklik, bilimselli... devamı...
Pandemi konuşmak, sanal etkileşimler kurmak ve dijital buluşmalardan artık sıkıldık. Ancak salgın sonrası olacakları konuşmaktan şimdilik sıkılmayacağ... devamı...
Bulunduğumuz zaman içerinde karşımızda tüm ciddiyetiyle duran bir gerçeklik var o da dijitalleşme. Teknolojik ilerleme ve dönüşüm hiçbir dönemde olmadığı kadar ... devamı...
Sanatçı Katrine Dirckinck-Holmfeld Danimarka’nın en prestijli sanat akademisinde profesördü. Ülkenin sömürgeci geçmişiyle yüzleşmesi için galeriden aldığı eski ... devamı...
Güzel sanatlar süper zenginler için neredeyse daima iyi bir yatırım olmuştur ama şunu da unutmamak gerekir, geçtiğimiz günlerde Modigliani’ye ödenen 157 milyon ... devamı...
Türkiye teröre en sık hedef olan ülkelerden biri. Yaşanan birçok negatif gelişmenin yanında turizmde yaşanan sıkıntıların kaynağında da terörün etkisi var. El K... devamı...
Bedri Baykam “yabancı sanatçılar daha pahalı, daha tanınmış, daha iyi yatırım” diyen koleksiyonerlere, "fıkralarda bile görülmeyen düzeyde bir anlayış" sözleriyle tanımladığı bir manifesto ile yanıt verdi.
IŞİD, yakıp yıktığı şehirlerdeki tarihi eserleri de beraberinde binlerce parçaya ayırırken, bu yüzyıllar öncesinden kalan eserleri vatanından koparıp başka bir coğrafyada kapalı müze duvarları içinde korumak mı daha akıllıca yoksa ait olduğu yerde geride bırakmak mı? Artinfo'da yayınlanan bu makale, böyle bir kriz durumunda koleksiyonerliğin önemini tartışıyor.